Asiakaspalvelu

Kysymyksiä ja vastauksia

Tänne olemme keränneet yrityksemme yleisimmät kysymykset ja vastaukset.Ellet löydä vastausta sinun kysymykseen voitte soittaa meille puh 02 6517 8080 tai ottaa yhteyttä sähköpostitse info@kaivotarvikkeet.fi

Kysymyksiä koskien toimitusta

Kuinka pitkä toimitusaika on?
Varastossa olevat tuotteet toimitetaan 2-5 päivän sisällä. Tilaustuotteista ilmoitamme teille sähköpostitse toimitusajan.
Miten toimitatte tilauksen?
Toimitustapa vaihtelee tuotteen koon mukaan. Pienet kaivonkannet toimitamme Matkahuollolla lähimpään asiamiespisteeseen.
Lavatoimitukset toimitamme kotiintoimituksella kotiovelle.
Voiko toimitusosoite olla eri kuin laskutusosoite?
Ostoskorissa voitte antaa toisen toimitusosoitteen.

Ostoskorissa on myös kenttä mihin voitte kirjoittaa vapaasti tekstiä, esim toimitukseen liittyen.

Tuote oli vaurioitunut kun se saapui perille, mitä teen?

Mikäli tuote on vaurioitunut toimituksen yhtedessä on tärkeää että se kirjataan heti rahtikirjaan. Ota kuva vauriosta ja lähetä reklamaatio meille sähköpostitse info@kaivotarvikkeet.fi

Kuljetusvaurio pitää reklamoida heti tuotteen saavuttua.

Saanko lähetyksen seurantatunnuksen?
Toimitamme teille laskun yhteydessä seurantatunnuksen lähetykselle. Samalla lasku on merkki siitä että olemme toimittaneet tuotteen/tuotteet meidän varastolta.

Mikäli toimitus on kotiintoimitus, huolitsija ottaa teihin yhteyttä ennen toimitusta kotiovelle.

Seurantatunnus ei toimi, mitä teen?
Joskus voi kestää muutaman tunnin ennen kuin seurantatunnus aktivoituu. Ellei seurantatunnuksella löydy mitään tapahtumia 12 tunnin jälkeen, ottakaa yhteyttä meihin info@kaivotarvikkeet.fi
Pitääkö minun olla kotona kun kotiintoimitus toimitetaan?
Huolitsijat vaativat että olette paikalla kun he toimittavat teille tavarat. Siksi he soittavat etukäteen ja sopivat teidän kanssa toimitusajankohdan.

He myös varmistavat teidän henkilötiedot toimituksen yhteydessä. Ellei tilaaja voi olla vastaanottamassa lähetystä teidän pitää valtuuttaa siihen toinen henkilö valtakirjalla.

Voitteko poistaa henkilötietojen tarkistuksen toimituksen yhteydessä?
Henkilötiedot tarkistetaan aina.
Toimitatteko ulkomaille?
Toimitamme tuotteita Suomeen, Ruotsiin ja Ahvenanmaalle.

Toimituskulut ulkomaille ovat eri kuin Suomeen. Mikäli haluatte toimituksen ulkomaille, ottakaa meihin yhteyttä info@kaivotarvikkeet.fi

Kysymyksiä palautuksista

Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Jos haluatte palauttaa tuotteen, ottakaa yhteyttä info@kaivotarvikkeet.fi. Kertokaa viestissä tilauksen/laskun numero ja syy palautukseen.

Kuinka pitkä teidän palautusoikeus on?
Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Tämä tarkoittaa että teidän pitää ottaa meihin yhteyttä 14 päivän sisään toimituksen saapumisesta. Palautettavien tuotteiden pitää olla ehjiä ja käyttämättömiä.
Onko palautukset ilmaisia
Alla palautushinnat:

Voitte myös palauttaa paketin maksamalla rahdin itse. Ennen palautusta teidän on ilmoitettava meille että palautatte tuotteen meille.

Pienet paketit (Matkahuolto) 19 €
Isot paketit (Kaukokiito) 79 €
Lava 105 €
Pitkät tuotteet Hinnoitellaan tapauskohtaisesti.
Paljonko minulla on aikaa palauttaa tuotteet?
Sen jälkeen kun olette vastaanottaneet palautuslaput (rahtikirja ja kollilappu), teillä on 7 päivää aikaa palauttaa tuotteet.

Kysymyksiä tilauksesta

Miten tiedän tilauksen statuksen?
Tilauksen yhteydessä saatte tilausvahvistuksen. Mikäli tuotteet löytyy heti meidän varastosta saatte heti toimituksen jälkeen laskun, lasku on merkki siitä että tuotteet on toimitettu meidän varastosta. Laskulla on mukana myös lähetyksen seurantatunnus.

Mikäli tuotteita ei löydy heti varastosta otamme teihin yhteyttä sähköpostitse tilausvahvistuksella mistä näette toimitusajankohdan.

Mikäli meistä ei kuulu mitään 3 päivän sisään tilauksesta, ottakaa yhteyttä info@kaivotarvikkeet.fi

Miten peruutan tilauksen?
Mikäli haluatte peruuttaa tilauksen ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian info@kaivotarvikkeet.fi tai puh 040 556 5501.
Missä minun tilaus on?
Mikäli olette saaneet laskun tilauksesta, olemme toimittaneet tilauksen meidän varastolta.

Laskulla on lähetyksen seurantanumero ja sillä voitte seurata lähetyksen saapumista.

Paljonko rahti maksaa?
Kaikki hinnat sivuilla ovat ilman rahtia. Tilauksen yhteydessä rahtikulut lisätään automaattisesti ostoskorissa.

Esimerkkejä:

Toimitus Matkahuollolla 20 € (Pieni paketti)

Toimitus Matkahuollolla 40 € (Iso paketti)

Toimitus lavalla 105 €

Voinko saada apua tilauksen kanssa?
Tietenkin! Voitte soittaa meille arkisin klo 8-16 tai lähettää sähköpostia. Autamme teitä mielellään löytämään teille sopivan tuotteen!

Kysymyksiä laskusta

Miten maksan tilauksen?
Tilauksen jälkeen toimitamme teille laskun sähköpostilla tai postitse (+5€). Laskussa on 7 päivää maksuaikaa.
Miten saan laskun?
Tilauksen yhteydessä voitte valita haluatteko laskun sähköpostitse (oletus) tai postitse. Postitse toimitettavasta laskusta perimme 5 € lisämaksun.

Kysymyksiä Suomen Kaivotarvikkeet Oy:stä

Mihin aikaan asiakaspalvelu on tavoitettavissa?
Asiakaspalvelu on paikalla arkisin klo 8-16.
Voinko nähdä tuotteen jossain ennen tilausta?
Meillä ei ole kauppaa, toimitamme tuotteet meidän varastolta.

Tuotteet voi noutaa myös varastolta tilauksen jälkeen.

Varastomme osoitetiedot:

Suomen Kaivotarvikkeet Oy
Panimokatu 1
20760 PIISPANRISTI (TURKU)

Mitkä ovat minun takuut?
Suomen Kaivotarvikkeet noudattavat kuluttajasuojan antamia ohjeita.
Onko teillä vaihto-oikeutta?
Meillä ei ole vaihto-oikeutta. Teillä on 7 päivää aikaa ilmoittaa meille palautuksesta. Kun tuote on palautunut teemme teille uuden tilauksen uudesta tuotteesta.



Olemme ottaneet verkkokaupassamme käyttöön Klarna joustavat maksutavat.

Etkö halua maksaa vielä tänään tai kaikkea kerralla? Ei hätää.

Käytä Klarnan maksa myöhemmin - vaihtoehtoja.
Näin voit tehdä ostoksen heti ja maksaa sinulle joustavalla aikataululla.

#smooothshopping #klarna